Viola-მ შეფუთვის დიზაინი შეცვალა

27 Feb 2021 00:06

ფინურმა კომპანიამ Valio და ბრენდინგის სააგენტომ DDVB მდნარი ყველის ბრენდისთვის Viola ახალი დიზაინი წარმოადგინეს.


რებრენდინგის მთავარი მიზანი იყო „ბრენდს მოეზიდა ახალი კლიენტები, ისე რომ, ამავდროულად შეენარჩუნებინა ლოიალური კლიენტები“, - აცხადებენ კომპანიაში.


ახალ ლოგოში Valio-მ უარი თქვა ზედმეტ ელემენტებზე და მოირგო ახალი შრიფტი. „ჩვენ შევინარჩუნეთ Viola-ს საფირმო ხაზი: ქერათმიანი გოგონა და კაშკაშა წითელი ფერის შეფუთვა, თუმცა ამავდროულად შევუცვალეთ ხასიათი, ის უფრო მოდური გახდა, ენერგიული, რომელიც ეწერება დღევანდელი ყოფის რითმში“, - აცხადებენ DDVB-ში.


ამასთან, სახეცვლილი შეფუთვა დაეხმარება მყიდველს, უფრო სწრაფად და მარტივად გაარჩიოს ბრენდის პროდუქცია გემოების მიხედვით, ვინაიდან ყველა მათგანისთვის ცალკე ფერია მოფიქრებული.


ამ დროისთვის Viola-ს ასორტიმენტში 20-ზე მეტი პოზიციაა. ბრენდის პროდუქცია წარმოდგენილია პრაქტიკულად ყველა სუპერმარკეტში.


ipn.ge 





კომენტარები:

ფართი შოპი