"დღეს, რაც ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში მოხდა, ეს იყო საშინელება" - Wizzliar-ის მორიგი უპასუხისმგებლობა 30 ნოემბერს

01 Dec 2018 05:38

ჟურნალისტი ანა ნონიკაშვილი "ფეისბუქის" საკუთარ გვერდზე წერს:


"დღეს, რაც ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტში Kutaisi International Airport მოხდა ეს იყო საშინელება. (ალბათ, ამ სტრესს ვერასდროს გადმოვცემ სიტყვებით.).


Wizzliar -მა ყველა მიმართულებით გააუქმა ფრენა, რომელიც 30 ნოემნერს იყო დანიშნული. 


უამრავი ადამიანი ყველანაირი კომპენსაციის, ბილეთების თანხის დაბრუნების გარეში დატოვა. მაქსიმუმ 10 საათი მშივრები იმყოფებოდნენ აეოპორტში. ამას დაემატა კიდევ ერთი უბედურება ვინც ჩამოვფრინდით არავის აგვიღია ბარგი. იმედად დატოვეს მხოლოდ ის, რომ სახლში მოგვიტანენ. 


არც ერთ კომპანიის, აეროპორტის ოფიციალურ პირს არ შეუწუხებია თავი მომხმარებლისთვის აეხსნა ნორმალურად რა ხდებოდა, პასუხისმგებლობის აღებაზე ხომ ლაპარაკი ზედმეტია. საშინლად დაღლილი და გაბრაზებულები დავბრუნდით “გაბრწყინებულ” საქართველოში"- წერს ნონიკაშვილი.


კომენტარები:

ფართი შოპი